Saturday 1 December 2012

週年遊 :: 戰利品

我部電腦終於支持唔住,响我download旅行相時同我講冇位了,一張相都入唔到。依家只係用到iPhone相,就不如分享下戰利品先,睇到買咗的東西,足以夠我地開心好一段時間。

註:
奧地利:買滿€75退稅
瑞士:買滿CHF???退稅(唔知)
法國:買滿€175退稅

奧地利真係購物天堂啊!


Photobucket

  • Nespresso Pixie : 平過香港同有得退稅,仲要有holiday promotion,加送€50voucher,我地就補多€10換咗十條capsules再加set cappuccino杯。
  • Stephenplatz Zwilling shop : Staub 20cm round cocette,話唔買又買。。哈哈,可惜冇我喜歡的aubergine色(好彩,成個trip我地見百貨公司就入,都係冇aubergine),陳生揀咗紅色(佢下廚多過我,所以都要佢鐘意),於同店買埋peugeot pepper mill(下次要買埋salt mill)同磨腳捧,又有得退稅了。磨腳捧非常好好,聽聞唔會發毛喎,呢個遲啲先知,但最緊要係啱手型,揸得好舒服。
  • ok蒸蛋機 : 陳生之前响德國旅遊時試過呢種蛋機的出品,一試難忘,所以決心今個trip要搵到。呢部可能係全屋唯一用散紙買的電器,只係9€90,但已經帶給我地兩個蛋痴無限快樂了。。。。只要試多幾次,掌握好蛋量同水量,整溫泉蛋話咁易。閒閒地一次可以食六隻,用盡一星期的quota。
  • 聖誕雜貨 @ vienna christmas market : 買咗舊年想買的christmas calender。但其實今年已經冇乜feel,唔多想買,但陳生都叫我買咗佢,無謂冇買都又揼心,都啱,唔買依家又會若有所失。仲有christmas market mug,心型掛圈、好得意又咁啱得返一隻的christmas nutcracker。。。依家放晒响屋企當眼處,見到都好開心啊。
  • 瑞士朱古力 : 去到zurich入咗間百貨公司,入面有個「Swiss Chocolate」section,即管睇吓有乜買啦。買Lindt的話,瑞士真係比其他地方貴,只係買咗盒藍色心型swiss hearts,相信其他國家冇得賣掛。係咁易買咗少少朱古力,阿華田朱古力只係瑞士見過呢。
  • amsterdam手信 : 買咗馳名tulip啦~~~ 買起咗條街啦(magnet only),木鞋仔啦(但唔啱著的)
  • Melvita : 購於巴黎,真係平到喊啊,仲要退埋稅,聖誕關係買滿唔知幾多仲有一大盒freebie(橙色盒),但我都有少少失手,原本想買的唔記得咗買。。。。。
  • L'Occitane : 其實只係平過香港少少,所以只係買咗少少,如香港冇的soap dish,個葉型盤同verbena soap真係襯到絕呢!!!!
  • A Moveable Feast by Ernest Hemingway : 購於巴黎shakespeare & co,呢本書我搵均香港pageone、 誠品、三聯、商務。。。都唔覺有,差啲要响amazon訂了,本來諗住行吓巴黎WH Smith買英文書,但仲嫌行李唔夠重咩。。。。。少少地買一本算了。但係,去完呢個trip真係好討厭巴黎,唔知仲想唔想睇呢。
  • Angelina朱古力
  • 。。。再加少少無聊手信

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket


無買的:
  • Le Creuset Junior : 响Vienna行街時見到,當日諗住買nespresso機所以冇買就走,諗住去到巴黎實有啦,點知原來呢個係limited collection,巴黎已經係水尾了。。。好想買佢個粉紅breakfast set,同埋一藍一粉紅egg holder!!!到依家仲揼心中。。。
Photobucket

  • Rody : Vienna不愧為我們的購物天堂,俾我見到Rody..... 但係紅色的,我想要黃色的啊,雖然只係€30,但不對色不買,之後行均Zurich & Paris 的百貨公司,影都冇。
  • Chanel : 完全痴線的,每一間入到去多人到好似菜市場,被祖國同胞塞滿,首先,€2000袋真係唔expect响咁人頭湧湧的地方買,等人serve都唔知要等幾耐(可能仲要俾人暗暗白眼因為買得咁少),買貴嘢係買埋shopping experience架嘛。而且,如果响街見到同祖國大姑撞袋,真係嘔拔甩,任何嘢俾祖國同胞睇上,真係一個悲劇。
  • 瑞士錶 : ohh..... 陳生要努力工作,下次去瑞士要買喇!!!
  • 我的生日禮物 : 本來諗住今趟旅程揀埋生日禮物,點知,冇嘢睇啱,點好呢。。。

其實今趟都買咗好多,要買的非必要的想要的。。。都買了,尤其係咖啡機同蒸蛋機,真係令我地樂上一陣子!



No comments :

Post a Comment

linkwithin

..